2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Türkiye genelinde yaklaşık 18 milyon öğrenci karne alarak yaz tatiline başladı. Çiftlikköy’de ise Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı 32 okulda eğitim gören yaklaşık 10 bin öğrenci, düzenlenen karne törenleriyle karnelerine kavuştu.
Karne heyecanı yaşayan öğrenciler için bir mesaj yayımlayan Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele, yoğun ve emek dolu bir eğitim dönemini geride bırakan tüm öğrencileri tebrik ederek sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili geçirmelerini temenni etti.
Başkan Yele, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Sevgili öğrencilerimiz, çok çalışıp emek verdiğiniz bir dönemin ardından karnelerinizi alacaksınız. Artık ailelerinizle birlikte tatilin keyfini çıkarma zamanı geldi. Hepinize sağlıklı, huzurlu ve güzel bir yaz tatili diliyorum.”
Başkan Yele, öğrencilerin yaz tatilini dinlenmenin yanı sıra kendilerini geliştirecek sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle değerlendirmelerinin yeni eğitim öğretim yılına daha motive başlamalarına katkı sağlayacağını belirterek, tüm öğrencilere ve ailelerine iyi tatiller diledi.


















