Çiftlikköy Belediyespor, 2025-2026 futbol sezonundaki başarılı performansını bir şampiyonlukla daha taçlandırdı. U-11 Şenlik Ligi finalinde Yalovagücü’nü penaltı atışları sonucunda 3-1 mağlup eden kırmızı-siyahlılar, sezonun beşinci kupasını müzesine götürdü.
Acarspor Çetin Zenginler Spor Tesisleri’nde oynanan final karşılaşmasının normal süresi ve uzatma dakikaları golsüz eşitlikle tamamlandı. Penaltı atışlarında Egemen Kişi, Kaan Efe ve Onuralp Koç’un kaydettiği gollerle rakibini 3-1 mağlup eden Çiftlikköy Belediyespor, U-11 Şenlik Ligi şampiyonluğunu ilan etti. Minik futbolcular, kupalarını Futbol İl Temsilcisi Gökhan Güngör’ün elinden alarak büyük sevinç yaşadı.
Sezon boyunca altı farklı yaş kategorisinde finale yükselen Çiftlikköy Belediyespor, bu finallerin dördünü kazanarak altyapıdaki başarısını bir kez daha gözler önüne serdi.


“Sezonu Beşinci Şampiyonlukla Tamamladık”
Çiftlikköy Belediyespor Teknik Ekibi’nden Uğur Keskin, elde edilen başarıların kulüp adına büyük gurur kaynağı olduğunu belirterek, 2025-2026 sezonunu beşinci şampiyonlukla tamamladıklarını söyledi.
Keskin, “Yalova Süper Amatör Lig, U-15, U-14, U-12 ve U-11 liglerinde şampiyonluğu Çiftlikköy’e kazandırdık. U-16 ve U-13 liglerinde de finale kadar yükselerek önemli bir başarı elde ettik. Bu tarihi sezonda emeği geçen tüm teknik ekibimize, sporcularımıza, yönetimimize ve bizlere her zaman destek veren Çiftlikköy Belediye Başkanımız ve Belediyespor Kulüp Başkanımız Adil Yele’ye teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.


















