Çiftlikköy Belediyesi tarafından personelin iş sağlığı ve güvenliği konusundaki bilgi ve farkındalığını artırmak amacıyla düzenlenen eğitimlerin ilk bölümü tamamlandı.
Belediye Kültür Merkezi Salonu’nda gerçekleştirilen eğitimlerde İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı Meltem Öz ile İşyeri Hekimi Dr. Sefa Tığlı tarafından sunumlar yapıldı. Eğitimlerde iş kazalarının türleri, alınabilecek önlemler, ilgili yasal mevzuat, meslek hastalıklarının önlenmesi ve bu süreçte işveren ile çalışanların sorumlulukları ele alındı.

Eğitim programına Çiftlikköy Belediyesi’nin Fen İşleri, Su ve Kanalizasyon, Park ve Bahçeler, Bilgi İşlem, Zabıta ve Hukuk İşleri Müdürlüklerinde görev yapan personeller katıldı. İlk bölümün ardından katılımcılara eğitim değerlendirme testi uygulandı.

Çiftlikköy Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Engin Aksoy, eğitim programının üç gün boyunca farklı birimlerden personellerin katılımıyla devam edeceğini belirterek, değerlendirme testlerini tamamlayan çalışanların iş sağlığı ve güvenliği konusunda sertifikalandırılacağını ifade etti.
Belediye yetkilileri, düzenlenen eğitimlerle çalışanların iş güvenliği kültürünü güçlendirmeyi ve olası iş kazalarının önüne geçmeyi hedeflediklerini kaydetti.


















